Page 87 - Glasnik slavonskih muzeja br. 7 - 2019. g.
P. 87

II. Djelatnost muzeja i galerija




         U tri i pol godine rada Muzeja, do prosinca 2017.     Time  je  olakšana  komunikacija  posjetitelja  s
         godine,  broj  posjetitelja  dosegao  je  brojku  od   Muzejom. Raznim online i offline anketama posje-
         150.000, a kroz muzejske radionice i edukacije        titeljima je omogućeno da svojim idejama pobolj-
         prošlo je više od 2500 djece i mladih. Rad Muzeja     šaju rad Muzeja, a time i svoj doživljaj i boravak u
         usmjeren  je  širokim  ciljanim  skupinama.  To  su   njemu.
         arheolozi, znanstvenici iz različitih područja djelo-
         vanja (povijest, antropologija, etnoglogija, geolo-   Muzej  obrazuje  djecu  i  mlade  organiziranjem
                                                               pedagoško-andragoških aktivnosti u kojima je u
         gija,  fizika,  forenzika…),  muzealci,  kulturnjaci,
         arhitekti, učenici, studenti, umirovljenici, bicikli-  dosadašnjem radu sudjelovalo više od 2500 po-
                                                               sjetitelja.
         sti, ljubitelji umjetnosti i znanosti, avanturisti, turi-
         sti željni aktivnog i atraktivnog odmora, kao i obi-  Surađuje s vrtićima, osnovnim i srednjim škola-
                                                               ma te fakultetima na različitim projektima, pro-
         telji koji traže zajedničku aktivnost i doživljaj.
         Skupine su identificirane anketama koje Muzej         gramima i volonterstvima, kao i s lokalnim udru-
                                                               gama i obrtima te institucijama u inozemstvu.
         neprestano provodi među svojim posjetiteljima u
         Muzeju i na društvenim mrežama.                       Usko je povezan s lokalnom zajednicom i dopri-
                                                               nosi lokalnoj zajednici te osobama s invalidite-
                                                               tom u različitim projektima.
                  Marketing Muzeja Vučedola

         Marketinške  strategije  vezane  su  prije  svega  za
         online promociju Muzeja gdje se precizno defini-
         raju  ciljne  skupine  te  su  marketinške  aktivnosti
         usmjerene na njih. Muzej je uz prezentaciju na
         službenoj web-stranici prisutan i na društvenim
         mrežama:  Facebook,  Pinterest,  Linkedin,  Insta-
         gram, Google+ i vodi svoj YouTube kanal.

         Također, izdao je i prvi muzejski online magazin u
         Hrvatskoj, a pomoću newslettera redovito obavje-
         štava posjetitelje o novim događanjima, atrakci-         Posjetitelji u stalnom postavu Muzeja Vučedolske kulture
         jama i sadržajima. Redovito producira promidžbe-
                                                               Dugogodišnje iščekivanje otvorenja Muzeja u široj
         ne videospotove kojima se postiže bolja vidljivost    kulturnoj  zajednici  Hrvatske  rezultiralo  je  izni-
         među širom publikom, a uspjeh se mjeri praće-
                                                               mnim  interesom  za  posjećivanjem  koji  se  nije
         njem raznih analitičkih programa na stranicama        zaustavio nakon prve posjete.
         poput:  Facebook  Insights,  Google  Analitycs,
         Google  Forms,  Bitly,  Newsletter.  Muzej  je  često   Brojne obrazovne i znanstvene institucije, udruge
         prisutan u medijima na svim razinama – lokalnoj,      i  pojedinci  žele  se  uključiti  u  rad  Muzeja  te  je
         regionalnoj, nacionalnoj i internacionalnoj.          ostvarena  suradnja  s  lokalnim  umjetnicima  iz
                                                               područja likovne umjetnosti, glazbe i plesa, te sa
         Prisutan  je  u  radijskim  i  televizijskim  emisijama   stručnjacima iz polja društvenih i prirodnih zna-
         uživo, u informativnom, dokumentarnom i kultur-       nosti (arheolozi, antropolozi, povjesničari, demo-
         nom programu, na lokalnim i nacionalnim TV ka-        grafi, lingvisti, geolozi, fizičari, književnici, arhitekti
         nalima, kao i na National Geographic Channelu.        i drugi).

                                                               Velik interes mladih koji se javljaju kao volonteri
             Suradnja Muzeja Vučedola i lokalne                kod velikih događanja poput arheološke istraži-
                  zajednice i druge aktivnosti                 vačke kampanje ili Noći muzeja.

         U prvim godinama rada poboljšana je vidljivost        Muzej  je  prepoznat  na  svim  razinama  u  lokal-
         na način da se fokus promicanja Muzeja vučedol-       noj zajednici. Sudjeluje i surađuje u radu sa svim
         ske kulture i njegovih aktivnosti odvija u najvećoj   odgojno-obrazovnim,  kulturnim  i  znanstvenim
         mjeri online.                                         institucijama  koje  djeluju  na  području  Grada,

                                                          - 87 -
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92