„Slika koja govori: dizajn, razvoj i ikonski status poznatih talijanskih brendova“
Pozivamo Vas na otvorenje izložbe 11. veljače 2025. godine u 12 sati u Galeriju Oranžerija.
Izložba je podijeljena u 20 izložbenih ploča dizajniranih od strane MUMIT-a koje prikazuju evoluciju nekih od najvažnijih talijanskih brendova u sektorima hrane i pića (Algida, Campari, Ferrero, Illy, Martini, Peroni), automobilskoj industriji (Ferrari, Lamborghini, Maserati), modi (Bulgari, Gucci, Versace, Zegna) i koje ilustriraju djelatnost dva autoritativna talijanska dizajnera (Armando Testa i Achille i Pier Giacomo Castiglioni). Posjetitelji će osim istraživanja talijanskih brendova i dizajna saznati o važnosti kružne ekonomije u poslovnim strategijama te poticanju održivosti i recikliranju u drvnoj industriji. Kulturno društvo MUMIT osnovano je 2015. s ciljem doprinosa produbljivanju i valorizaciji ogromne grafičke baštine talijanskih tvrtki. Stoga predstavlja veliku vizualnu dokumentaciju temeljenu na preciznom povijesno-grafičkom istraživanju evolucije, promjene i restilizacije glavnih talijanskih brendova Autorski tim čine Museo del Marchio Italiano, Nasrin Mohiti Asli (arhitektica i talijanska dizajnerska ambasadorica za Hrvatsku), CALLIGARIS S. p. A., FLORIAN S. p. A., uz generalnog sponzora Barilla grupe.
Veselimo se Vašem dolasku.